Σελίδες

chat

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

d4ever.cc



URL: http://www.d4ever.cc

O d4ever άνοιξε φρέσκος στο διαδίκτυο,λειτουργεί χωρίς διαφημιστικά και donation με μόνη συνεισφορά το κέφι των μελών και την αγάπη στον διαμοιρασμό.

Για την ώρα οι εγγραφές είναι ανοιχτές αλλά θα κλείσουν κάποια στιγμή χωρίς προειδοποίηση,;oσο για το  δικαίωμα upload έχουν όλα τα μέλη.
Η διασκέδαση είναι εγγυημένη με τα δύο ραδιάκια που λειτουργούν, ένα εκ των οποίων non stop, και τα torrents ενημερωμένα με ότι τελευταίο κυκλοφορεί!
         
Αντιδράσεις:




22 σχόλια:

  1. Ανώνυμος28/5/13, 6:01 μ.μ.

    Xαίρετε
    Θα παρακαλέσω πολύ τους διαχειριστές του τρακερ
    d4ever.cc να μου δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία και να με ξαναδεχτούν στον τρακερ -ξέρω οτι δεν ήμουν σωστή στον διαμοιρασμό αλλά υποσχομαι να είμαι στο μέλλον και θα το αποδείξω αν μου δοθεί η ευκαιρία.
    Τον είχα σε μεγάλη εκτίμηση τον τρακερ και ημουν καθημερινή θαμών.
    Θα ήθελα παρακαλώ επειδή είναι ανενεργό το email με το οποίο έκανα εγγραφή στον τρακερ να μου σταλεί email με την απόφασή σας αν με δεχτείτε στον τρακερ σας ή οχι στο παρακάτω email mariliza_2010@yahoo.gr - εμπαινα στον τρακερ με το ονομα marialena
    Περιμένω σύντομα απάντησή σας
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος28/5/13, 6:11 μ.μ.

    paidia kalispera ti symbainei kai den mporo na mpo ston tracker? apo diamoirasmo ekana kai malista pira kai auto rank se d4 maniac.goia poio logo den mpeno?sas parakalo steilte mou e mail na ksero to psevdonimo mou einai takkar kai to email einai takkar27@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος29/5/13, 1:33 μ.μ.

    paidia kai egw den mporw na mpw ston tracker kai enw eimai swstos stous kanones.As bgei kapoios ypey8ynos sas parakalw na mas enhmerwsei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος29/5/13, 9:04 μ.μ.

    Χαίρετε
    Είμαι που έκανα εδώ την πρώτη ανάρτηση
    Ειχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με σας δεν μπορούσα να μπώ στον τρακερ - ενώ ηταν τοσο απλό - το πινακάκι που σας βγαζει με το ονομα χρηστη και τον κωδικο προσβασης - πατε εκει στον κωδικο προσβασης απο κατω που λεει Forgot your password? και στελενετε μεσω του email σας που σας παραπέμπει για ανάκτηση κωδικού.Το ονομα χρηστη παραμένει ώς έχει
    Μετά απο λίγο ο τρακερ στελνει νεο κωδικο προσβασης οπου κανετε αντιγραφη και επικοληση και μπαινετε κανονικά στον τρακερ
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος29/5/13, 9:16 μ.μ.

    paidia kalispera exw provlima,o server den dexetai ta stoixeia mou.sas parakalw kante kati

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Exω και εγω το ιδιο προβλημα.Στελνω το email μου αλλα δεν μου αποστελεται τιποτα.Το ψευδονυμο μου στον τρακερ ειναι gianniskool και το email μου ειναι giannisnto@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος30/5/13, 8:38 μ.μ.

    Χαίρετε
    Aπορώ ενώ σας εξηγώ τι πρέπει να κάνετε γιατί δεν το κάνετε να μπείτε στον τρακερ??????Δ Ι Α Β Α Σ Τ Ε Π Α Ρ Α Κ Α Τ Ω
    Είμαι που έκανα εδώ την πρώτη ανάρτηση
    Ειχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με σας δεν μπορούσα να μπώ στον τρακερ - ενώ ηταν τοσο απλό - το πινακάκι που σας βγαζει με το ονομα χρηστη και τον κωδικο προσβασης - πατε εκει στον κωδικο προσβασης απο κατω που λεει Forgot your password? και στελενετε μεσω του email σας που σας παραπέμπει για ανάκτηση κωδικού.Το ονομα χρηστη παραμένει ώς έχει
    Μετά απο λίγο ο τρακερ στελνει νεο κωδικο προσβασης οπου κανετε αντιγραφη και επικοληση και μπαινετε κανονικά στον τρακερ
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος3/6/13, 8:54 μ.μ.

    ρε παιδια το εκανα αυτο κ δεν μου ερχεται email επιβεβαιωσης δεν υπαρχει καποιος admin για να μας δεχτει?
    το ψευδωνυμο μου ειναι giotor κ το email giotor@mailbox.gr σας παρακαλω καντε κατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος4/6/13, 4:02 μ.μ.

    Χαίρετε
    Αφού δεν μπορείς να μπείς με τα παλιά σου στοιχεία κάνε νεα εγγραφή και ολα θα πάνε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kalispera
    mporei kapoios na mou pei giati den mporo na mpo sto d4ever
    den eixa kanena provlima prin kai to ratio mou itan theoro arketa kalo
    thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος7/7/13, 11:48 μ.μ.

    Πως γινεται κανεις μελος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος8/12/13, 4:14 μ.μ.

    esy p les pws se diagrapsane ap oso kserw dhmiourgouses provlhmata kai apasxolouses to staff tou tracker me ashmantous logous gi afto se parakalw prin diavalleis ena torrent site opws eixes kanei kai sto mydlms kai ston vibes.cc otan htan anoiktos o teleftaios se bannaran oxi giati poulages mourh alla giati eisai kai malakas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπερα παιδια, και καλη σαρακοστη επισης΄
    Θα ηθελα να σας υποβαλω ενα ερωτημα, επειδη το τελευταιο διαστημα αντιμετωπιζω
    'καποια' προβληματα ,αρκετα θα ελεγα με το pc μου΄ Να σκεφτειται οτι σε διαστημα ενος μηνα εχω αναγκαστει να εγκαταστησω τα Windows 3 φορες μεχρι τωρα οπου και ελπιζω να ειναι και η τελευταια.Θα ηθελα να σας ρωτησω σχετικα με τα Torrents που κατεβασα τελευταια και δεν προλαβα να κανω την σωστη διαμοιραση σε αυτα. Στα Windows Old Υπαρχουν ακομα αυτα τα 3-4 αρχεια που εχω κατεβασει, Τί μπορω να κάνω..;;!!! Θα σας παρακαλουσα θερμα να μου εδινε καποιος μια απαντηση σχετικα με αυτο καθως επισης αν εχω χαμηλο δεικτη στο Ratio, να δειχνατε ..Αν Γινεται και Μπορειτε Φυσικα να μην με καταλογιζατε στην κατηγορια 'Hit & Run'. Θα σας ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΠΟΛΥ.!! Οπως και να χει παντως οφειλω να σας πω ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και για τον χρονο σας μα και σε οσα αρχεια ''κυριως ταινιες, αφου τηλεοραση δεν βλεπω εδω και παρα πολυ καιρο'' καθως και το ποσο οφορφα εχω περασει οντας μελος και φιλοξενουμενος στο Site σας. Ελικρεινα Sorry.!! Άν σας κουρασα με ολα αυτα που εχω γραψει ευχαριστω και λαλι για τον χρονο σας και σας ευχομαι καλη συνεχεια να εχετε.
    Υ.Γ. Ετσι για να ειπωθει: Είτε ειμαι στο οριο και με κρατησετε μελος ακομα, είτε οχι και δεν μπορειτε, και παλι Thank's.!!


    Με Εκτίμηση
    Ελευθεριου Παναγιώτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Geia sas.
    Eimai xronia sto d4ever k polu ikanopimenos apo tous ypeftinous tou sait.Tora omos antimetopizo provlima k dem mou epitrepei eisodo sto sait. Ksero oti den exo kanei sosti diaxeirisi k zito gia ayto signomi. Zito alli mia eykairia dioti to d4ever einai zotikis simasias gia mena k mpeno kafimerina. O logariazmos mou einai Perastikos79 k to e-mail mou einai avatar681@hotmail.com. Sas zito ferma mia eykairia k sas eyxaristo ektonproteron. Fa anameno tin apandisi sas.
    Me ektimisi .
    Perastikos79

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος2/6/14, 7:56 μ.μ.

    kalispera sas..antimetopizo provlima sto na mpo xoris na xero ton logo.to e mail mou einai tuitorulio1@yahoo.com parakalo pite mou ti akrivos simvenei.....euxaristo poli!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος27/6/14, 11:39 π.μ.

    ουτε εγω μπορω να μπω. επισεις πολλα τορρεντσ που κατεβαζω δεν κανουν download. σας παρακαλω φτιαξτε το. πριν ανοιξετε τον καινουριο τρακερ ειχατε σχεδον τα παντα και ημουν συνεπεις τωρα δεν εχετε πολλα σας παρακαλω προσεξτε το. ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος23/8/14, 9:48 μ.μ.

    Apla o diaxeiristis tou d4ever.cc einai axristos kai den kserei ti paei na pei 720p.... Allo na asxolise me torrents kai allo me analuseis kai videos. Apla einai axristos eis ton kyvo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος1/3/15, 1:46 π.μ.

    O btmaniac.org einai to palio gamato.info

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος4/3/15, 12:45 π.μ.

    Ως επίσιμη "φωνή" του tracker btmaniac.org θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως καμία σχέση δεν έχουμε με το gamato.info. Είμαστε νέος και ανεξάρτητος tracker! Ο χρήστης που "διαφημίζει" κακός τον tracker μας δεν έχει σχέση με τον btmaniac.org

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος8/3/15, 8:29 π.μ.

    Παιδια μπορει να πει καποιος τι συνεβει με τον d4ever.cc; Ολα καλα μεχρι εχτες και σημερα κοκκινησαν ολα τα τορρεντς και το σαιτ εξαφανισμενο; Επεσε ο σερβερ η κατι αλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος3/9/15, 12:08 π.μ.

    παιδια καλησπερα κ εγω ειμαι απο εκεινες που δεν ξερουν πολυ καλα το συστημα του διαμοιρασμου.Κ επισης δεν γνωριζω πολυ καλα αγγλικα για να διαβασω τα μηνυματα.Σας παρακαλω δωστε μου κ σε εμενα μια ευκαιρια να ξανα μπω στο site φυσικα υποσχομαι να μαθω τι πρεπει να κανω για να περνουν κ οι αλλοι απο εμενανε.Ε ιμαι παρα πολυ ευχαριστημενη απο τη σελιδα σας κ δεν θελω με τπτ να τη χασω κ να μην μπορεσω σε καμια περιπτωση να ξανα ειμαι μελος.Σας ευχαριστω κ ζητω ταπεινα συγνωμη απο ολλα τα μελη σας κ σας τους ιδιους.manto2000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος9/9/22, 1:16 μ.μ.

    https://HellasHut.de τα περισσότερα περιεχόμενα του d4ever υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή